Helgen.

God morgon.
Det är första advent idag och dagarna går så fort. Helgen är snart över, men är ledig imorgon. Har bara utvecklingssamtal på morgonen och är sedan ledig resten av dagen, himla skönt.
Helgen har varit bra.
I fredags efter skolan mötte jag Mickis och åkte in till stan för att shoppa. Det blev en klänning, en kofta och två sidenband för min del och en kofta och sidenband till Mickis. Åt tacos som vanligt gjorde vi också och hade det urmysigt. Runt 20.00 började vi åka ut mot Abrahamsberg för att träffa Avin. Vi fixade oss iordning på typ 5 minuter och stressade sedan ut mot Vällingby. I Brommaplan hoppade Linus på också. I Vällingby fixade vi lite saker, köpte läsk och så. Mötte därefter Carro, Åsa, Kotten och hans kompis för att bege oss till festen. Vi stannade dock aldrig kvar där utav ett antal anledningar utan bestämde oss för att dra till en annan fest. Det dock oss dock över en timme att komma upp till centrum, en väg som vanligtvis tar max en kvart. Men roligt hade vi. Sprang runt på ett fält, Avin fyllepratade med sin mamma (som inte fattade någonting), jag och Linus ramlade (jag har ett stort äckligt skrapsår på knät!) Mickis och jag porrade oss, Avin pussade på stolpar och pratade med postlådor och Carro och Åsa sprang runt och var allmänt glada.
När vi väl kom till centrum tappade vi bort Avin och Linus och Carro sprang runt i hela centrum för att leta efter en väktare och be om förbandslåda till mitt stackars knä. Haha. Och Mickis försvann hon också, men det visade sig att hon hade mött upp några andra vid kyrkan.
När alla var på plats igen hade någon bestämt att vi skulle gå tillbaka till festen igen. Där hände det några tråkiga incidenter så vi åkte hem runt 01.30.
Trots att några idioter förstörde kvällen och trots att vissa inte mådde så bra så var kvällen hur rolig som helst.

I lördags vaknade vi sega och trötta. Låg kvar bra länge och drog oss i sängen. Runt 17.00 var vi i alla fall redo att åka in till stan. Jag och Avin skulle på bio och Linus skulle åka hem. Innan hann vi dock med ett besök på donken och sedan följde vi Linus till tunnelbanan och sa hejdå. Jag och Avin såg Djävulen bär Prada och den var faktiskt bra.
Kom hem runt 22.00 och jag har nog aldrig varit så trött som jag var då. Och ont i hela kroppen hade jag. (Det har jag fortfarande) Runt 00.00 somnade jag sött.

Idag ska jag åka och kolla på kläder med Avin och sedan kanske träffa Linus. Men nu har jag bråttom, jag måste fixa klart mig.

Trevlig första advent! Puss.

Crap
Crap from: Anonym

haha .. fyllskallar är vi allihopa.. :)

2006-12-03 @ 21:55:58

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback