Söndagkväll.

God kväll och hej igen.
Den här söndagen har varit mysig. Jag och Avin har gått runt på stan och shoppat lite smått. Hon fann en tröja, strumpbyxor och "Knee Highs" och jag ett par "Knee highs" bara. Nöjd blev jag över detta lilla inköp i alla fall. När shoppingrundan led mot sitt slut mötte vi Linus för att åka hemåt. I Abrahamsberg tog vi farväl av Avin som skulle hem till sig och jag och Linus fortsatte hem till mig. Här hemma har vi bara tagit det lugnt och kollat på tv och pratade. Myyyys! Han åkte härifrån för en liten stund sedan, han ska till Gomes. Och jag avslutade (eller min mobil dog snarare) nyss ett samtal med min käre Linus som naturligtvis missade bussen. Haha, smidig eller vad.

Och imorgon måste jag gå upp kl. 8 för att gå till skolan en kvart. Känns ganska meningslöst. Men sen ska jag träffa Mickis och sedan Linus. Så det blir mys.

God natt.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback