This is what sweet dreams are made of.

Dagarna går och om drygt 48 timmar har ett till år gått. Ett bra år enligt mitt tyckte.

Måndagen tillbringades som sagt tillsammans med Avin. Dagen ägnades åt att promenera, dricka te, titta på film och frossa i godis och lite annat smått och gått. Hur mysigt som helst.

Även tisdagen spenderades med min kära Avin. Vi promenerade runt i stan och kollade på mellandags-REAN och det var så sjukt mycket människor överallt. Det gick knappt att röra sig i vissa affärer. Usch. Med hem hade jag i alla fall en ursnygg top, svart med grått sidenband i midjan och i Avins kassar fanns ett sött linne och en kofta. Sweet.
Vi åt även middag och hade det mys. Kvällen spenderades bara hemma i lugn och ro.

I onsdags eftermiddag åkte jag in till stan för att möta min Linus. Vi gick runt och kollade lite och han shoppade loss. Det blev två tjocktröjor och två t-shirtar (ursnygga!) Därefter mötte vi Avin en snabbis tills hon skulle på bio och jag och Linus skulle gå och äta middag. Pizza på Pizza Hut blev det denna gång och det var väldigt gott och mysigt. Trots att kyparen var lite.. hmm.. feminin och oerhört seg var det en lyckad middag.
Mätta och glada och trötta förstås åkte vi ut till honom. Kvällen ägnades åt mys och film-tittande.

Hela torsdagsförmiddagen sov vi bort. Under dagen lyckades vi dock både promenera och åka ner till ICA. Starkt jobbat. Och så hann vi mysa och titta på ännu mer film såklart. Hur mysigt som helst.

Idag vaknade vi sent och kom inte ur sängen förrän vid två. Då blev det våfflor till frukost, en varm dusch och packning. Sedan bar det av mot bussen som vi missade (och vi som alltid lyckas hinna med den trots att vi alltid kommer för sent) Så det var bara att vänta på nästa.
Inne i stan fixade vi lite saker och åkte sedan ut hit till Vällingby för att fixa ännu fler. Sedan följde älsklingen min mig en bit på vägen och sedan sade vi hejdå. Och nu sitter jag här och har precis ätit.
Ikväll ska jag inte göra någonting alls.
Imorgon måste jag åka och leta efter något att ha på mig på nyår och sedan kanske jag och Avin ska ha myskväll. Vi får se vad som händer.
Och sen är det nyårsafton!

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback