Forget it.

Hejsan.
En helt vanlig måndag har passerat, slutade dock 11.10 vilket var otroligt skönt som ni kanske förstår. Gick hem och pluggade på samhällen, gick sådär. Runt 15.00 kom Linus förbi och vi kollade på tv och så. Hann inte så mycket annat för jag skulle möta Carro 17.00 och fika. Kom typ 5 min försent, men det får hon ta. Haha.
Eftersom vi alltid är så nyttiga placerade vi oss på Donken. Åt lite och pratade och pratade och pratade lite till. Och skrattade förstås. Blev typ trakasserade av en liten unge, som  var lite.. hum annorlunda. Men oj så vi skrattade. Efter 2 timmars tjejsnack tog Carro bussen hem och jag promenerade hemåt. Har precis avslutat en timmes långt telefonsamtal med Mickis och alltså pratat lite till. Mys tycker jag.
Måste egentligen plugga nu, men jag har ingen lust.

Är förresten snart en månad kvar till jul. Jag längtar!
Pussis.

Crap
Crap from: Anonym

mm ni kollade på tv och såå ;) hahahahahah

2006-11-20 @ 20:31:48

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback