Höstlov: slut.

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men den här gången har jag faktiskt varken gaft tid eller möjlighet att göra det.
I torsdags åkte jag som sagt ut till Linus och kom hem i lördags. Det blev krök, promenader, pratande, filmtittande och SNÖ.Så det var mysigt.
I lördags stressade jag hem, kom innanför dörrarna 15.10 och jag skulle möta Mickis 15.15 så det var bara att hämta gymkläder och springa ut igen. Vi gymmade i några timmar och resten av kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv.
Idag har jag varit hos Avin och myst. Pratade och åt pizza var vad vi gjorde. Åkte hem vid 19.00 för att möta Mickis och ta en kvällsfika. Och lyssna på alla hennes historier, haha.
Och därmed var årets höstlov slut. Fan, vad fort det har gått. Jag har verkligen ingen lust att börja skolan igen, jag har ångest. Usch!

Nu ska jag njuta av lovets sista timmar. Puss.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback