I love the way you make it sound.

Och jävlar vad dålig jag har varit på att skriva den senaste tiden. Skäääääärpning på mig. :)
Idag orkar jag inte skriva något längre ingående inlägg om vad jag gjort och ska göra utan jag tar det lite kortfattat sådär.
Helgen har varit supermysig. Fredagen spenderades först med Carro och sedan med Linda. Och lördagen med Linus och resten av landet människorna. Och på söndagen spenderades också med Linus, tills jag åkte hem. Supermysig och rolig helg i alla fall.

Tisdag idag och skolan tar död på mig. Har så mycket att göra att det nästan är komiskt. USCH:
Men snart är det julklappsshopping som gäller och det betyder att det snart är julllov och jul och nyår. Jag längtar sjuuukt mycket.
Och så tycker jag att det kan komma lite snö också.

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback