Jag ser det snöar!

Jag är barnsligt lycklig! Det har snöat och snöat och det är ett vitt täcke på marken, wooho! Äntligen har snön kommit, fast det är så jävla synd att den kommer smälta bort till slask, usch. Men trots allt, det är SNÖÖÖ! Jag är ju bara för lycklig.

Well, idag har vi fixat en massa saker, sen åkte vi in en snabbis till stan där vi mötte Tanya. Jag köpte ett par andra stövlar, ska nog lämna tillbaka mina ankelboots som jag köpte igår. Köpte även en stor, vit, stickad, übermysig halsduk. Ja, barnsligt lycklig är vad jag är idag.
Vid 16.15 stressade jag ut till Vällingby för att möta Carro. Båda var lite försenade, men det löste sig iallafall. Vi gick och satte oss på Mc Donalds, hon åt och jag drack te. Satt och pratade i flera timmar, välbehövt eftersom vi inte setts på FAR TOO LONG. Men nu efter att ha träffat henne känns livet lite lättare. You are amazing darling.
Och jag har suttit och lyckligt tittat ut genom fönstret för det har SNÖAT. Om någon har missat det ;) haha.

Och imorgon ska jag åka ut till Linus och landet. Snö OCH land, kan det bli mysigare!?! Jag är lycklig.

Jag ser det snöar, jag ser det snöar!
Det var väl roligt, HURRA!
Pussis.


Crap
Crap from: Curry

Alltid lika roligt att träffa dig

2006-11-01 @ 21:21:53

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback