Måndag, tisdag och onsdag.

Hej, nu har bloggen krånglat i flera dagar och vägrat att fungera, men nu fungerar den igen (hoppas jag iallafall).

Nu har skolan dragit igång igen, men om jag ska vara ärlig, är jag precis lika trött som innan. Det känns som om jag gått i skolan i minst 2 veckor I STRÄCK, och ändå har det bara gått 3 dagar. Kan det bli värre? Usch.
I måndags efter skolan åkte iallafall jag, Avin och Linus och fikade. När jag kom hem efter en massa pratande och sockerintag, tog jag det mest lugnt och satt här. Sedan kollade jag på Prison Break, som jag förövrigt tappat allt intresse för. Det är inte ens spännande längre, utan den enda anledningen jag tittar på det är för att W.M är så snygg. Men det är också allt.

Igår, tisdag, var en kort dag tack och lov. Efter skolan var det tänkt att jag och Avin skulle åka och träna, men eftersom vi för ovanlighetens skull både deltog OCH ansträngde oss på skolans idrottslektion orkade vi inte och sköt upp träningen till idag. Vi slutade runt 13.30 men kom otroligt nog inte ifrån skolan förrän vid 15.50. Vi hjälpte Avan i cafet och väntade på att Linus skulle sluta för dagen, sen flög tiden bara iväg. När vi väl masade oss iväg från skolan tog vi t.-banan och åkte bort till Abrahamsberg. Där höll jag och Linus Avin sällskap när hon väntade på bussen (som nästan aldrig går) hem. När Avin klivit på bussen och begett sig hemåt, drog jag och Linus oss bort till Brommaplan och vårt kära Mc Donalds.
Där testade vi deras senaste nyheter: Mc Flurry pepparkaka och Hjortonpaj. Båda var faktiskt goda, men vi kom fram till att det allra godaste hade varit vaniljglass med jordgubbspaj. Mums.
Efter flera timmars pratade och ännu mer sockerintag satte vi oss på en varsin t-bana hem.

Idag har det varit en seg dag med många lediga timmar att göra ingenting alls på. Känns som om våra dagar går åt att vänta på att få gå hem. Men man ska inte klaga.
När dagen äntligen tagit slut åkte jag och Avin och tränade. Fick springa dit för att vi höll på att komma för sent. Det var den jobbigaste uppvärmningen jag varit med om, om man säger så.
Passet gick bra, hänger dock fortfarande inte med i alla rörelser/övningar men man lär sig väl med tiden. Avin var så trött så hon gjorde mest ingenting och när passet var över och det var dags för stretchingen, var jag så trött att det enda jag förmådde att göra var att ligga på golvet och skratta. Jag tror alla blev irriterade på mig, men hur lätt är det att hålla sig för skratt när alla ligger och rullar på golvet och gör en massa konstiga obegripliga rörelser. I och för sig kanske det bara är jag som har dålig humor, vilket är ganska troligt. Men ändå. Roligt var det.
Nu hemma, har jag försökt plugga matte, men det har som vanligt gått åt skogen. Jag har kommit fram till att jag inte ska bli matematiker när jag blir stor.

Måste även tillägga att jag aldrig i hela mitt liv har haft en sådan träningsvärk som jag har just nu. Det gör ont PRECIS ÖVERALLT. Jag går runt som en vandrande pinne.
Men vill man vara fin, så får man lida pin.
PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback