Sjuk och Fars Dag.

Jag har typ gått och blivit sjuk.. igen! Jag orkar snart inte mer. Har gått runt och varit förkyld i ungefär en månad och nu när förkylningen äntligen gett med sig, så ska man bli magsjuk (?) Har kramp i magen och kan knäppt äta. Man blir ju lycklig. Suck.

Well. Denna helg har jag bara tagit det lugnt och vilat. I fredagskväll gjorde jag ingenting, var hemma, kollade på tv, läste tidningar och ha det allmänt skönt.
Igår var vi bortbjudna till min kusin som nyligen fyllt år. Där blev det fika och lek och stoj med hans snart 1-årige son Filip. Han var så söt när han satt och diggade Justin Timberlake - My love. Man vill ju nästan äta upp honom.
Efter fikat åkte vi och köpte mat och åt. Jag packade mina saker för att bege mig mot Avin, där natten skulle spenderas. Bror min skjutsade mig så jag slapp åka t-bana, tack. När jag lämnat av mig alla mina prylar åkte jag och Avin till Brommaplan och hyrde film, Flight 93. Handlar om 11 septemer och World Trade Center. Den var helt okej. Man blev rörd.
Kvällen bestod alltså av film, godis och prat. Mysigt. Blev dock telefonterroriserade av ett antal fulla och glada pojkar. Var väl roligt tills de ringde och väckte oss halv 6 på morgonen. Jippi.
Vaknade runt 12 idag och satte mig framför tv:n där Avin redan placerat sig. Segade oss igenom morgonen, käkade frukost, duschade och städade undan allt. Sedan var det dags för mig att åka hemåt, Avin följde med till Brommaplan där vi lämnade tillbaka filmen.

Och nu sitter jag hemma och mår inte bra alls. Usch för att vara sjuk.

Fars Dag idag förresten. GRATTIS PAPPA! Vi har firat honom med princesstårta och så fick han något verktyg eller något utav mig, mamma och Jimmy. :)

Måndag imorgon vilket innebär skola. Får se hur jag mår, för mår jag som jag gör nu, kommer jag inte klara av att gå till skolan. Men vi får se.

So long. Puss.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback