You can't say no to me.

Hej.
Äntligen helg, men den kunde ha börjat bättre. Är så fruktansvärt arg just nu, men nog om det.

Igår var det skola, veckans längsta dag. Men fick tack och lov sluta tidigare p.g.a av inställd franska. YES!
Slutade därmed 14.10, men vi stannade som vanligt kvar i cirka en timme. Hjälpte och höll Avan sällskap like usual. Runt 15.15 traskade jag och Avin bort till t-banan för att åka till Fridhemsplan. Hon skulle ha hemspråk och jag gjorde henne sällskap för att fördriva tiden. Följde med henne och hälsade på en i hennes grupp, sedan gick jag bort till Västermalmsgallerian. Vandrade omkring, men tiden verkade stå still. Inte nog med att tiden vägrade gå, så hittade jag inte mascaran jag letade efter. Så till slut gav jag upp. Jag köpte en tidning och choklad och satte mig på t-banan för att möta Linus på vägen. Mötte honom i Brommaplan för att bestämma vart vi skulle ta vägen och vi bestämde oss slutligen för att åka till Abrahamsberg och deras lilla söta cafe. Där hjälpte han mig med matten och jag förstod faktiskt. Helt otroligt. Efteråt tog vi en promenad i kylan och pratade om allt mellan himmel och jord.

Freeeedag idag! Veckans höjdpunkt, typ. Kort dag i skolan var det också. Hade dock mattetest som gick åt skogen, men ändå. Är det fredag så ska man inte vara annat än glad.
Efter skolan bar det av mot stan, tillsammans med Avin, Linus, Kalle och Gomes. Vi var på jakt efter jackor till pojkarna. Gomes köpte sin fjjällräven och var hög av lycka. Haha, så söt. Linus hittade också en svart snygg jacka, men han köpte den dock inte.
Efter vårt jackletande gick vi till Mc Donalds och åt och vilade fötterna. Jag och Avin kunde knappt gå, för att våra fötter smärtade så. Jag tror inte höga klackar är min grej riktigt. Vi satt kvar ett bra tag och sedan drog vi oss hemåt. Var tänkt att jag och Avin skulle ha hemma/mys/filmkväll idag, men så blev inte fallet. Så Avin åkte hem till sig och Linus gjorde mig sällskap till Vällingby. Snäll som han är, följde han mig hela vägen hem. Tack hjärtat. 
Sen har jag inte haft möjlighet att göra så mycket mer, p.g.a idiotiska föräldrar. Ska väl kolla lite på tv eller något antar jag. Jippi, verkligen.

Aja, lördag imorgon. Är bortbjuden till min kusin med familj eftersom han nyss fyllt år. Efteråt vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas på att Avins och min planerade myskväll blir av. Men vi får se vad som händer och sker.
Puss och trevlig helg.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback