Äntligen lov.

Och nu har jag inte skrivit på flera dagar igen, men jag har faktiskt inte orkat/haft tid whatever. Jag har i alla fall lovat mig själv att bättra mig, då jag vill kunna titta tillbaka för att minnas allt jag gjort.

Sen senaste tiden har jag dock inte gjort så mycket, har mest bara legat hemma och varit sjuk. Igen. Jag hann knappt återhämta mig från den förra förkylningen tills en ny slog till. Men vissa år är ju värre än andra när det gäller sjukdomar och jag antar det här är ett sådant år.
Jag har dock hunnit träffa Linus litegrann, fikat och pratat. Och igår var Avin här hela dagen och mös med mig. Vi kollade på filmer, prtade, åt en massa godis och onyttiga saker och hade det allmänt mysigt.
Det är sådana stunder, stunder då vi egentligen inte för någonting, som jag inser hur värdefull du är Avin. Jag älskar att bara kunna finnas, tillsammans med dig. Tack.

Idag ska jag träffa Avin och Linus och hitta på något roligt, vilket jag tror alla tre behöver. Det kan dock bli eventuellt ändrade planer, då Avin sitter fast hemma. Men det löser signo det med.

Och nu slog det mig. Gud, vad skönt det är att ha lov. Att bara kunna ta dagen som den kommer. Synd är bara att en vecka går så fruktansvärt fort. Men man får njuta sålänge det går.
Jag har i alla fall smått börjat planera vad jag ska göra under lovet. Imorgon eller på onsdag ska jag träffa jojjo som det var år sedan jag såg sist, känns det som i alla fall. Sen någon dag ska jag hinna med att träffa Carro som det också var alltör längesen jag träffade. Och jag ska åka ut till Linus och sen ska jag festa med alla också. Det känns som om det blir knappt med tid, för måste ju hinna vila också. Men nöjen går före sömn. ;)

Nej nu ska jag titta efter vad jag ska ha på mig idag. Det har ju blivit så himla kallt! Den kan ju eventuellt komma snö redan imorgon (!?!) Vart tog hösten vägen? Det känns som om vi gått från sommar till vinter på ett ögonblick, jag hinner inte med.
Känner ett stort behöv av att inhandla en ny varmare garderob också, när nu tiden räcker till. Och pengarna. Men men.
PUSS!


Crap
Crap from: Anonym

Det är skönt med lov!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback