Here I come!

Well, så har även jag hakat på den stora trenden med att ha en egen blogg. Very nice, huh?
Jag har länge funderat på att skaffa en egen, men jag har inte riktigt vetat hur man skulle gå till väga. Men nu när till och med lilla Curry (beautifulmind.blogg.se, check her out!) har skaffat en, kände jag att det nog var dags för mig också. ;) Och så fick jag ju hjälp också, tack!

Jag vet inte riktigt vad jag ska fylla mitt första inlägg med, men jag kan ju berätta att jag har gått och blivit sjuk. Har hemskt ont i halsen och kan knappt prata. Väldigt roligt. Idag blir det alltså till att vara hemma och plugga och bli frisk. Det är ju trots allt söndag.
Min helg har iallafall varit bra. Festade i fredags med bl.a min älskling Mickis! Haha, du är underbar hjärtat. Det var en rolig kväll/natt trots att vi och de andra mest gick omkring.
Igår mådde jag inte särskilt bra så runt 2 drog jag hem från Mickis och sov och tog det lugnt.

Nu har jag lyckats skriva någonting iallafall och nu måste jag gå och fixa till mig lite. Ska möta Mickis för att ge tillbaka hennes ögonfransböjare som jag på något vis lyckades sno i fredags, haha.
På återseende, puss.


Crap
Crap from: Carruu

haha .. klart du ska ha en blogg :P
blondinbella-wannabe no.1
"meh jag kan inte haa den för den matchar inte min LV-väst"

Crap from: Jessi.

haha jamen visst.. blondinbella är min idol
hahaha du är skönast baby!

2006-10-08 @ 16:04:10
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se
Crap from: Mickis

Hon är inte alls sådan, absolut inte...
du/(ni) har inte träffat henne i verkligheten gumman :)

2006-10-09 @ 07:38:20
Crap from: Jessi

vem är inte vad? blondinbella?
vem har sagt att hon är nåt?
det är carro som driver om en väst.. har inget med bella o göra :S

2006-10-09 @ 16:59:45
Crap from: mickis

va bra :)
men de finns en som hela sthlm vet vem de är..
www.blondinbella.blogg.se

därfötr ;)

2006-10-09 @ 19:42:22
Crap from: Jessi

jo jag vet att det finns en sån blogg.. men det är carro som skojar om en annan sak :)

2006-10-09 @ 20:36:59

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback