I'm addicted.

Jag är trött, riktigt trött. Gick upp 6 i morse så det är kanske inte så konstigt.
Prov direkt på morgonen, vilket gick sådär. Det var svårt. Och franskprovet var ännu svårare. Men men.
Lång dag idag som sagt, men var endast på 3 lektioner, för Avin hade läkarbesök så jag följde med henne. Fick sitta och vänta i en timme, gissa om jag blev rastlös och irriterad. Varenda pensionär skulle sitta och berätta hela sin livshistoria för läkaren, suck.
När vi äntligen kom därifrån gick vi och åt på Donken, vi som ska vara nyttiga. Men ibland får man faktiskt fuska, särskilt när man suttit bland en massa gnälliga gamlingar och sjuka barn.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade två lektioner till innan vi slutade. Slutade tidigare, men kom inte från skolan förrän 16.15 i alla fall. Satt och väntade på att Linus skulle sluta.
Efter skolan åkte jag, Avin, Linus, Kalle och Gomes in till stan och gjorde absolut ingenting. var på BR och lät pojkarna leka av sig, haha. De hade nästan sönder en massa saker så jag och Avin höll oss undan. Innan vi gick därifrån fick jag och Avin gunga på nån leksak också haha.

Sen placerade vi oss på Donken för andra gången idag och åt glass och där satt vi resten av kvällen. Kalle fick en massa rägg, barn i 5-årsåldern. Haha.
Nu sitter jag hemma, alldeles själv och lyssnar på jättehög musik. Mamma och pappa är på musikalen Mamma Mia så jag är helt för mig själv, vilket jag tycker är enormt skönt. Älskar att vara ensam.

Förkylningen håller dock i sig och jag har dessutom fått ont i örat. Hoppas verkligen inte jag har fått öroninflammation också! Jag har inte tid att vara sjuk.

"But we sing
If we're going nowhere
Yeah we sing
If it's not enough
And we sing
Sing without a reason
To never fall in love"
Lostprophets - Last train. Pure love.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback