Måndag.

Så var även denna helg slut, det går alldeles för fort!
Masade mig iväg till skolan imorse trots att jag är sjuk, hade viktiga lektioner så det var bara att bita ihop och le. Jag och Avin gick dock hem tidigare och struntade i historian, är ändå klara med arbetet.
Sedan jag kom har jag bara pluggat, franska. har prov på torsdag i både franska och rättskunskap, känns inte riktigt bra.

Nu har jag paus i pluggandet och väntar på Linda som skulle komma förbi och göra mig sällskap. Hon skulle ha varit här för en timme sedan, undrar vart hon har tagit vägen?

Ikväll smäller det! Det är sista Prison Break, tråkigt tråkigt tråkigt. Men spännande! Dubbelavsnitt och allting. :)
Nu ska jag fortsätta pluggandet och sedan ringa Linda. Puss puss!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback