Move on up.

Det är mörkt ute! Klockan är bara tjugo över sju och det är kolsvart ute, det känns verkligen att vintern är på väg. Är en så stor kontrast sedan i somras när man kunde gå ut 22 och det var ändå ljust. usch, jag saknar sommaren.

Nu har jag pluggat det sista eller nästan i alla fall. Mamma ska förhöra mig på rättskunskapen och så måste jag tragla lite franskglosor, sen ger jag upp. Det får gå som det går imorgon. Inte mycket att göra åt.
Vanlig skoldag idag, gick rätt så fort dock. På väg hem från skolan såg vi våra pojkar nere i skolans källare där de byggde på sina flygplan. Haha, så söta. Så vi stod och pratade med dom en stund, sen vi ner till t-banan och mötte Carro. Fick krama på min sjukling lite. Hon såg så sjuk ut, stackarn. Tyckte verkligen synd om henne.  Så hon fick åka hem och bädda ner sig i sängen och bli frisk. Synd att vi inte hann ses sålänge bara, saknar henne ständigt.
Sen gick jag och Avin tillbaka till skolan för att hälsa på flygplansbyggarna, haha. Jag fick åka lite stol i korridoren också, men Linus är inte den bästa föraren om man säger så. Pladderkäft är han dock. Haha.
Sen gick vi upp till deras skåp där vi fastnade en stund. Sedan vinkade jag av Avin, Linus och Kalle vid t-banan.
På vägen hem mötte jag moster och Chrisse och Fia. Så stod o pratade med dem en stund och kramade på de små skitungarna. :)
Resten av eftermiddagen har jag pluggat eller försökt i alla fall. Kan inte koncentrera mig ordentligt, men Carro försöker peppa mig.

Ångest inför imorgon, går från 8.15 till 16.15. Det är olidligt. Men ska kanske träffa Linus efter skolan, det är alltid trevligt.
Och sen är det freeedag! Hoppas jag mår bättre då så att vi kan träna. har börjat på aerobics/gympa. Riktigt roligt! Tycker bättre om den här träningsformen än att stå o pumpa muskler på gymmet.
Och sen kanske jag ska festa med Mickis o c.o. Inget bestämt än, så får se hur det blir med den saken. :)
Sen på lördag ska jag nog ta en tur till stan med min Jojjo. Long time no seen. Sen måste jag plugga en massa också, vilket jag inte ser framemot. Och så blir det träning på söndag också, om hälsan tilllåter.
Helgen är efterlängtad och välbehövd.

Jag sitter under en palm på Bahamas och skalar mina gulgröna bananas.
Oskar - Bahamas. Låten som kan få vem som helst på bättre humör!
Puss&kram.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback