Myspys.

Hejsan.
Hann inte skriva igår, men jag var hemma från skolan. Gick dock på samhällsprovet som gick skit. Jag som hade pluggat så mycket.. Men provet bestod av rätt eller fel frågor och dyl. och man kunde dessutom få minuspoäng för felsvar. Usch!
Hemma tittade jag på film. Inside Man, riktigt bra! Sen pluggade jag lite smått, hjälpte Mickis med franskan. haha älskling, du suger. Sen gjorde jag inte så mycket mer.
Idag ska jag också vara hemma, känner mig inte riktigt hundra frisk. Måste plugga en massa också och vid halv ett ska jag luncha med Mickis.

Måste fixa iordning mig nu. Puss!


Crap
Crap from: Anonym

hahah de gör ja ju inte;) ja fick faktiskt MVG i franskan haha :D

syns snart :)

2006-10-17 @ 12:15:44

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback