Shopping med Jojjo.

Hej hej.
Så har lovets andra dag passerat och jag får mer och mer ångest för varje sekund. Tiden går så fort! Lovet kommer snart vara över och man kommer inte ens ha hunnit med hälften av det man tänkt sig. Ibland vill jag bara stoppa tiden.

Well, idag har jag gått på stan i 6 timmar och jag har nog aldrig haft så ont i fötterna som jag har nu. Jag  och Jojjo möttes vid 12 och tog t-banan in till stan. Vi gick nog in i varenda affär i heeeeela stan! Shoppade saker gjorde vi också. Jag köpte svarta ankelboots och svarta tjocka strumpbyxor. Jojjo köpte en top och ett långt linne/klänning plus massa leggings. Så vi blev nöjda :)
Sedan jag kom hem har jag bara suttit och segat här. Har kollat igenom en massa bilder/filmer från i somras och det ger mig bara ännu mer ångest. Men nej, jag ska inte gnälla.
Imorgon ska det komma snö och jag ser faktiskt fram emot det trots mitt misstycke av höst/vinter. Men hellre snö än regn. Och det är trots allt mysigt med snö. Jag och Avin ska hjälpa Avan med cafeterian imorgon också och sen lite senare ska jag träffa Carro. Äntligen!

Har förresten en enorm längtan efter att få träna. Har inte kunnat träna på 2 veckor p.g.a att både jag och Avin har varit sjuka i omgångar. Ett träningspass nu skulle inte sitta fel om man säer så. Kanske kan träna på söndag i alla fall. Hoppas hoppas hoppas.

Puss och kram!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback