Weekend.

Hejsan.
Redan lördag, helgerna går alldeles för fort.

Igår var en stressig dag. På morgonen eller runt halv 11 hade jag läkarbesök p.g.a min hals. Var dock ingenting speciellt utan en vanlig förkylning som går över. Mötte Avin och gick och käkade lunch och hade matteprov efteråt. Gick sådär, blev så stressad eftersom man inte fick sitta längre än lektionstiden. Fick även tillbaka grpparbetet i matte, vi fick MVG :)
Slutade halv 2, då mötte jag Mickis och vi åkte in till stan för att kolla runt lite. Jag köpte ett långt grått linne/klänning och ett guldfärgat skärp att ha i midjan. Mickis köpte en likadan linne/klänning. Vid halv 5 stressade jag hem och packade mina saker, fick sedan skjuts till Avin av bror min. Hann bara dit för att fixa mig och byta om, sedan åkte jag in till stan igen. Skulle på middag. Det var trevligt och gott. :) Sedan stressade jag ut till Bromma för att möta upp Avin och vi åkte ut till Vällingby och mötte upp Mickis. Vi i sin tur åkte ut till Hässelby för at fixa dricka inför kvällen. Sedan åkte vi tillbaka till Vällingby och mötte upp några fler. Det slutade med att vi hamnade på en fest i  Hässelby. Stannade dock inte så länge, så sen tog jag, Avin och Mickis en taxi hem.
Kom hem och somnade nästan direkt, var helt slut. Men det var en hyffsat rolig kväll i alla fall. :)

idag har jag inte gjort så mycket, vi vaknade sent så vi åt frukost och segade oss framför tv:n hela förmiddagen. Runt 16 åkte jag hem. har bara tagit det lugnt, men gick en promenad med Hermon en timme också. Mysigt gumman!
Ska bara ta det lugnt ikväll tror jag och imorgon måste jag plugga en massa.
Ha en bra kväll! Pusss!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback