God morning sunshine.

God morgon. Eller morgon och morgon.. snarare förmiddag..
För tillfället sitter jag hemma hos älsklingen och väntar på att han ska vakna, min lilla sömntuta.. medan jag själv varit uppe i snart två timmar.
Känner att magen börjar skrika efter frukost.. hmm

I tisdags träffade jag min kära vän Jojjo och det blev en tur till stan, i hopp om att fynda.. så blev dock inte fallet. Eller mjo, hon köpte en väska och jag ett paket plåster (?) Det blev som vanligt middag på donken och massa prat och skratt. Really NAJS alltså. Efter några timmar satte vi oss på tuben hem och i Vällingby skiljdes vi åt och jag mötte upp Carro för en fika. Prat, prat, prat och skratt i mängder, as usual.
När jag kom hem satte jag igång med att pyssla om mig själv. Jag tog en dusch, smörjde in hela kroppen med BUS och målade om naglarna. Sedan var jag som en ny människa.

Igår blev det ytterligare en dag på stan dock tillsammans med Avin och Amanda (vi var barnvakt samtidigt). Det blev Happt Meal på donken (jag måste seriously sluta äta där..) och timmar i leksaksaffärer, till Amandas lycka. Jag hann dock med att köpa massa smink och hitta (och köpa) världens sötaste linne. YES.
Efter några timmar kramade jag sötnosarna hejdå och jag åkte hem till Linus.
Resten av kvällen mös vi järnet, som jag hade längtat!

Nej, nu vill jag verkligen ha frukost, så nu ska jag väcka Linus.. önska mig lycka till.
PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback