I belong to you.

The days are passing by och jag njuter äckligt mycket. Life is pretty sweet.

Sedan sist har det varit mysfredag med Linus, då vi bara mös och lagade middag tillsammans. Vi avslutade kvällen i soffan med tre filmer. (Lyckades hålla mig vaken genom två, jag äger typ.)

På lördagen åkte jag hem och på vägen hem tog jag mig igen det sista kapitlet i min bok. Galet bra bok. Jag kom hem och sminkade mig för att sedan gå iväg på påskmiddag hos mormor. Jag åt och åt och det var himmelskt gott.. och jag rullade därifrån. Typ i alla fall. Jag hann hem och sitta framför datorn i någon timme för att sedan gå och möta Avin och Leyla. Tanken var att vi skulle gå en kvällspromenad men vädret misstyckte så det blev en timme på Donken med prat och skratt istället. Inte mig emot.
Trött som en idiot kom jag hem, kollade lite på tv och somnade som en stock efter ett långt telefonsamtal med Linus.

Efter almost tolv timmars välbehövd sömn vaknade jag på söndagen och fixade mig iordning. Runt två kom Linda förbi och efter ytterligare en timme gick vi och mötte upp Avin, för att käka middag/lunch på Donken. Alla tre var galet trötta och sega och vi kom inte därifrån förrän drygt två timmar senare, efter att ha tryckt i mig universums godaste Mc Chicken (jag är frälst) och skällt ut två jämåriga (dock väldigt omogna) killar vid bordet bredvid.
Därefter blev det ett besök i videobutiken och vi gick därifrån med två filmer - Ghost Ship och Förortsungar.
Skyndade oss hem och slängde oss i sängen med popcorn, chips, dip och godis - nyttiga klubben.
Sedan sträckkollade vi på filmerna som både var bra (Förortsungar var snäppet bättre) och mös hela kvällen.
Runt elva lämnade Linda oss och jag och Avin lyckades fördriva tiden tills vi var så pass trötta att sängen lockade. Efter många om och med och utkastning av varenda förbaskade tickande (!!!) klocka sade vi god natt och somnade bums.

Idag vaknade vi utvilade (?) sent och tvingade trötta i oss frukost. Sedan bäddade vi oss återigen ner i sängen och kollade på Våra bästa år. Därefter blev det bråttom och jag lyckades duscha på FEM minuter (!?) och på dryga halvtimmen hade jag gått från halvdöd zombie till jag-ser-så-pass-bra-ut-att-jag-kan-lämna-lägenheten. inte illa för att vara mig. Vi stressade in till stan för att gå på bio. Vi såg "Music and Lyrics" som ingen av oss visste vad det var för film. Men vad gör man inte för att få tiden att gå? Den visade sig vara helt okej dock och det var en del bra musik i den.
Halvdöda åkte vi hem och skiljdes åt i Abrahamsberg. Sedan jag kom hem har jag kollat på mitt absoluta favoritprogram (kalla mig nörd om du vill) Nanny (min humor ut i fingerspetsarna) och ätit middag.
Jag har egentligen en massa plugg som jag borde ta mig igenom snarast, men jag tror jag skjuter fram det lite till och lägger mig och börjar läsa en ny bok, en kärleksroman.

För tillfället saknar jag Linus galet mycket (och det är typ fucking 48 timmar kvar tills jag får pussa på honom igen. FUCK.) Ibland är livet orättvist. (Jävligt orättvist!)

BTW, Carro kom hem nu!

PUSS OCH KRAM!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback