This is for you, this is for me.

Lovet är som nog alla säkert vet.. SLUT. Finito. Gone. Och jag är minst sagt.. oglad.
Tänkte slänga ihop en kort version av den sista halvan av mitt lov härnäst. Enjoy.

Sist var det torsdag och jag väntade på att Linus skulle vakna. Det gjorde han så småningom och vi åt frukost (galet efterlängtad för min del!) och duschade och så. Sedan tog vi moppen ner till Ica och köpte en massamassa onyttigt och en varsin glass som vi avnjöt i vårsolen innan vi åkte hem. Det lagades middag och på kvällen kom Niklas & Carro och Tobbe & Lina för att mysa och kolla på film med oss. Lina & tobbe lämnades oss tidigt och därefter ville Niklas och Linus kolla på den där krigsfilmen 300 ni vet. Carro och jag bangade och hade tjejsnack istället. Efter filmen sade vi hejdå till C & N och gick och lade oss.

Vad vi gjorde i fredags är jag inte riktigt säker på, men jag har ett litet minne av att vi mest mös och kollade på tv. På kvällen åkte vi i alla fall till Tobbe och krökade med folket. Vin och vattenpipa, och Tobbes öl-historier gjorde i alla fall min kväll.
När vi kom hem fyllekäkade vi och sedan gick vi och lade oss. Men Linus bökade omkring och jagade myggor och gud vet vad. Han är söt min man.

Vi sov bort hela lördagen (kanske inte så konstigt med tanke på att vi somnade fem på morgonen). Påkvällen mös vi med massa filmer i alla fall.
Och på söndagen åkte jag hem. Men innan hann vi med att sitta ute i solen och hoppa studdsmatta i det underbart fina vädret.

Och sen började skolan och igår morse, 8.25 klev jag in på min franskalektion. Hallelujah.. jag ville helst gå och dö. Jag genomled dagen i alla fall och efter blev det en fika med Avin på stammisfiket. Sweet.

idag hade vi endast en ynka lektion, jävligt NAJS. har dock spenderat de flesta timmarna till att plugga fucking historia. Jag är ganska körd. Men Linus kom förbi en stund och lättade upp livet lite. Men tiden gick alldeles för fort och snart hade han åkt hem och jag satt här med böckerna igen. IT SUCKS.

Just nu skulle jag inte banga på:
- En sista-minuten till Grekland med Carro. När drar vi?
- En massa ledig tid till att göra vad jag vill.
- Att fylla ARTON.
- Få somna med älskling. (Jag saknar dig massamassa!)

PUSS!


Crap
Crap from: Carro

i sommar baby!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback