Those three words are said to much, they're not enough.

Dagen med stort D har äntligen kommit och framför mig finns tio lediga dagar. Jag är lycklig ändå ner till stortån.

Dagen till ära struntade jag i min franska (för det var ju ändå sista dagen och jag var ju så himla trött..) och slutade därmed två. Jag och min kära kära vän Avin traskade upp till centrum där det med skoprovning, klädtittande och prat och skratt. Sedan sade vi hejdå och jag gick hem, pratade lite med mor och far och packade väskan för att på en torsdag få sova med älsklingen. Sicken lyx!
Linus kom en stund senare och vi begav oss in till stan. Jag tvingades med in i en massa tråkigare affär såsom OnOff och dylikt i jakt efter något som jag inte fattade vad det var. Ett snabbt besök på Donken hanns även med och jag fick en helt underbart god CHICKEN BURGER. My favourite. (Linus and Mickis likes it to!) Därefter bar det äntligen ut till landet.

Nu sitter jag här och vi har precis ätit middag med the family. Linus har fått en ny dator som han ska bygga ihop ikväll och det innebär alltså att jag har nothing to do. Ska i och för sig läsa min bok som jag lånade för någon vecka sedan; "Äcklig". Har ungefär samma handlig som "Pojken som kallades Det" Den är alltså riktigt vidrig och hemsk, men samtidigt väldigt bra.
Kom just att tänka på att det är synd att Carro inte är här ute hos sin Kalle, för efter eftersökning har vi kommit fram till att vi är ganska nära varandra när vi myser hos våra boyfriends. "Om både kör gasen i botten tar det bara två och en halv minut!" To bad att vi inte kan gå vilse i skogen tillsammans ikväll.. Miss. You.

Åh, nu börjar det lukta brasa här. Så ska nog sätta mig i soffan och sjunka in i min bok och spana lite på Linus (och förundras över hans kunskaper gällande datorbyggande.. och sen så måste jag nog pussa lite på honom också!)

Förresten, i nästa vecka blir jag med NY MOBIL! My precious little baby! Life is sweet..

Glad Påsk!
(Hmm, om man skulle joina hans lillebror och gå påskkärring..? Kanske inte..)
PUSS på alla!


Crap
Crap from: Carro

aww .. I miss you too! hur länge ska du vara hos Linus? tror jag ska till Kalleponken på Tisdag :)

Crap from: Anonym

Too bad att "too bad" stavas med två o. Too bad att du inte kan stava.

2007-04-16 @ 20:12:37

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback