Grönan 2007.

I onsdags kom jag hem från landet för att träffa och umgås med min Avin. Jag mötte upp henne i centrum för att inhandla frukt inför kvällen (en ansiktsmask var även inköpt tidigare under dagen). Här hemma lade vi ansiktsmask, målade naglarna, pratade, åt frukt och kollade på film. Efter två skräckfilmer orkade vi inte mer och somnade någon gång runt tre.

Vi var tidigt uppe och hoppade på torsdagsmorgonen och lämnade my place redan vid halv tolv. Vi begav oss hem till Avin för att lämna lite stuff och sedan mötte vi Leyla för att bege oss till stan och möta Carro för att finally, dra till Grönan.
Efter att i regn (vi blev very depressed) stått och väntat på färjan i vad som kändes som typ tre år kunde vi äntligen fixa åkband och åka järnet. Jag trodde att jag skulle dö i Berg&Dalbanan och skadade nästan ryggen och nacken, Pop expressen var den mest åkta attraktionen, vi höll på att svimma av skräck i Spökhuset och Carro (som var den enda förnuftiga) bangade sista halvan och gick ut genom nödutången. Vi andra skakade när vi kom ut därifrån. Fy tusan. Carro och Avin vågade sig på Extreme, men jag och Leyla bangadde fett hårt och Avin (och jag) fann Blåtåget (nästan) roligast efter att ha asgarvat oss igenom hela skiten.
Dagen var hursomhelst jäkligt rolig, bortsett från att vi alla fick ryck på alla fjortisar. Det kryllade av dem och dem var värre än någonsin. Ett gäng stod till exempel och skrek "FJORTIS-MAKT, EMO-SLAKT!!" Alltså, vad är felet? Seriöst. Och en brud flashade tuttarna (ja, med flit) i Pop expressen. Så jävla sorgligt. Men bortsett från det var det alltså en fett lyckad dag.
Vid tio var jag helt död i både kropp och huvud (inte så konstigt efter åtta(!) timmar) och kramade dem andra hejdå (dem stannade kvar ett tag) för att haffa skjuts med min bror.
Runt kvart i elva kom jag hem, pratade med Linus och somnade sedan som en stock.

Idag har jag inte gjort något speciellt, förutom gått en runda i centrum med min mor och köpt dem snyggaste skorna ever. Svarta pumps med träklack, jag är fett nöjd.
Nu alldeles alldeles strax ska jag dra och fika med Carro. Mys mys.

PUSS!

Crap
Crap from: NiklasBB

Din blogg är fanimej rikigt bra =) keep going
/Niklas

Crap from: Jessi.

TACK så himla mycket!

2007-08-04 @ 10:28:30
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback