Häng mä på party.

När jag satte mig här, var min tanke att jag skulle blogga ikapp den senaste veckan, men det sa bara poff (!) och så var all den lusten som bortblåst. Men jag lovar att mitt blogg-ikapp kommer inom snar framtid.

I övrigt, är jag extremt förvånad över att skolångesten inte har infunnit sig än. Jag som brukar ha ångest redan efter halva juni typ. Och nu är det inte ens en liten sketen vecka kvar tills helvetet börjar igen. Mitt sista (!?) år på gymnasiet. Jag tar studenten om ungefär nio månader och det är ju då "the real life" ska börja. Hah, det känns som ett skämt. Helt jävla sjukt. Och helt jävla underbart. STUDENTEN, HERE I COME!

Men innan dess (innan skolan och alla måsten börjar) ska jag njuta helt löjligt mycket och göra precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Umgås med alla nära och kära, festa och supa mig redlös och allmänt bara leva livet. Man måste ju passa på.

Fyfan, vad snuskigt nöjd jag är.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback