Inget bang någonstans.

Hejsan dagboken.
Dagarna går löjligt fort och jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort. Sorgligt, jag vet.
Jag har iallafall myst med min Linus sjukt mycket och vi har gått mysiga promenader, spelat spel, tittat på film hela nätterna och sist men inte minst, åkt till Eckerö i sällskap av Linus' släkt och familj, för att fira att hans morfar fyllt 75 år. Vi åt god mat och hade det trevligt. Och så köpte naturligtvis jag och Linus löjligt mycket sprit - det vi maximalt kunde bära. Yeah.
Jag har haft myskväll med Avin då vi tittade på film, pratade och mös. Vi har även gått en shoppingrunda på stan då jag fyndade en söt top och en fölsedagspresent till min (snart) 18-åriga man. Jag är FETT nöjd med mina inköp.
Och däremellan har jag varit krasslig med halsont och sådant där roligt.

Idag har jag även gått en shoppingrunda och myst med min kära vän Johanna. Det blev mycket skratt och mycket prat. Jag köpte en fett cool rosa kalender så jag blev jävligt nöjd. Efter dryga fem timmar var det med mycket trötta fötter vi satte oss på tunnelbanan hem. Hemma i Vällingby kramades vi hejdå och jag gick hem för att börja kluttra i min nyinköpta coola kalender. Yeah.
In just a moment ska jag traska iväg och möta Linus som är på ingång.

För övrigt är jag fett nöjd med tillvaron. (Med undantag att piss-skolan börjar om en och en halv vecka. What?! Jag har liksom inte ens hunnit ha sommarlov. Fuck.) Men förövrigt är allting som det ska vara.
Jag är kär och lycklig tillsammans med Linus och jag har fått sova med honom nästan samtliga nätter detta lov. (LYCKA!) Mina vänner är helt fucking underbara och jag ägnar tiden åt att göra saker som är roliga. Det vankas party med nästan alla (!) vännerna och jag är taggad till tusen. (Fan,  jag kom precis på ett undantag till; vädret. MEN jag tänker inte klaga. För positivitet gör livet bättre.)

Jag VET att du inte skulle banga på att vara mig.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback