"Melker tycker om mig, jag vet att han gör det!"

Som tidigare nämnt, blev det en väldigt välbehövd fika med Carro på fredagen. Efter en del omständigheter visade det sig att jag behövde henne mer än någonsin dem timmarna och hon pratade hjälpte och förstod mig, såsom bara hon kan. Utan henne hade jag gått under. TACK älskling.
Efter våra timmar utav prat begav jag mig hemåt, satt vid datorn, tittade lite på tv och somnade tidigt.

Jag vaknade tidigt på lördagsmorgonen och några timmar senare påbörjade jag min resa in till Norrtälje. Jag hängde med Linda ett bra jävla tag innan min (som vanligt) försenade pojkvän kom. Vi åkte hem, käkade och fixade oss inför kvällen som skulle spenderas hos Lina. Kvällen bjöd på alkohol, trevligt sällskap, mycket prat och många skratt. Vi spelade kubb och chillade. Kvällen slutade dock mindre roligt, men mer om det tänker jag inte nämna.

Jag och Linus slöade bort hela söndagen och jag mådde mest som ett as, men på kvällen drog vi till Malmen med Niklas och Carro för att bada. Mys.

I måndags jobbade Linus men jag hänkade med hans mamma in till Norrtälje för att uträtta några ärenden och sedan hängde jag med Linda i glasskiosken tills Linus slutade. Jag och Linus gick sedan ner till den lilla staden Norrtälje för att käka en sen lunch och umgås innan han hade körlektion. Runt halv fem pussade och önskade jag älsklingen lycka till för att återigen bege mig upp till Linda för att umgås med henne under tiden. Som saved by the bell, sprang jag och Linus på Tobbe och Lina och därmed fick jag skjuts och slapp gå.
Efter en timmes umgänge, solning och snack med Linda åkte jag och Linus hem för att hämta badkläder för att sedan åka till Malmen och bada med Tobbe och Lina. Det var fett (!) skönt i vattnet (när man väl kom i) och vi busade och lekte i vattnet bra länge. Riktigt mysroligt.

Igår jobbade Linus hela (!) (jävla) dagen och jag fördrev tiden här hemma. Vid fem åkte jag och mamma Eva in till Flygis för att handla saker inför kvällen picknick. Två timmar senare mötte vi (jag och Linus) Tobbe och Lina och lastade den lilla roddbåten full med picknick-material och diverse andra saker. Vi slog läger på ett mysigt berg och slängde på oss badkläderna för att hinna bada innan solen gick ner. Jag bangade dock badet efter många om och men att försöka ta mig i och badade endast fötterna. Sedan var det dags för grillning, vilket visade sig mer komplicerat än vi förutspått. Tobbe och Linas grill sög (kanske inte så konstigt med tanke på att dem langade på den största (!) flintasteken jag någonsin skådat). Linus hittade ett husdjur (en kräfta som han döpte till Melker, men som senare under kvällen blev odöpt av Carro till Greger.) Till slut fick vi i alla fall i oss mat och sedan kom även Carro och Niklas för att göra oss sällskap. Vi åt frukt, mös, tittade på solnedgången och när mörket föll tände vi en mysig brasa. Runt elva beslutade vi att det var dags att ro hemåt. Hemvägen var extremt fridfull och vacker. Solen lämnade ett vagt rosa-oranget sken bakom trädtopparna, vattnet var helt stilla och himlen var stjärnklar. Fett vackert.
När jag och Linus kom hem bänkade vi oss framför en film, men båda somnade direkt.

För tillfället är Linus på jobbet (som vanligt) och jag sitter här och försöker fördriva tid. Jag har lovat att städa undan lite härinne (det behövs!) men min bok lockar desto mer. Gah.

100 dagar kvar tills min och Linus 1-årsdag också. Fett coolt, om jag får säga det själv.
PUSS.

Crap
Crap from: NiklasB

Svar, ja men exakt helt rätt där av dig med fjortis kommentaren! Bra där.. så hur mår dudå?=)

Crap from: Jessi.

Yäh.
Det är bara bra, hur är läget med dig då? ^^

2007-08-09 @ 00:53:56
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback