Tidsfördriv en solig torsdagsmorgon.

Ta fram din mobil.

Hur många bilder har du i mappen kameraalbum?
Etthundrasextionio pics för att vara exakt.

Vem ringde du senast?
Mormor, igårkväll.

Vem ringde dig senast?
Mamma för ungefär en halvtimme sedan.

Vad står det i ditt 5e mottagna sms?
"Ja men det är ju det jag säger, hon kan inte säga nej :) vi ska festa! :P Puss." Skickat av min bästaste Avin.

Vem skickade ditt 12e mottagna sms?
Älsklingen min.

Vad står det i ditt 6e mottagna sms?
"Oj, hej gumman. :D Haha okej. Ja, men det ska nog gå. Måste bara prata med mamma för jag har varit borta rätt mkt de här dagarna. Fast hon kan nog inte säga att jag inte får. :) Saknar dig. Puss." Also from bästaste Avin.

Har du några utkast?
Två stycken, med små kärleksförklaringar älsklingen och mig sinsemellan.

Vad är ditt rekord i snake?
Ingen aning. Har inte snake på min mobil.

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jakob, Jens, Jimmy, Jimmy hem, Jimmy jobb, Jocke, Johan, Johan S, Johnny, Johnny hem, Johnny mob,  Jojjo, Jojjo hem, Jonte, Jonte hem, Jontem, Juuhan och J&P hem.

N?
Niclas E, Niklas, Nummeruppl. Nyckeldirekt och Nyheter (TT).

M?
Maja, Maja hem, Marie mob, Marie&Glenn, Maritha mob, Maritha&Stene, Matte, Micke, Mickis, Mickis hem, Mobil info, Mor mob, Mormor mob och slutligen det interna skämt-numret; Moster Baba.

Vem ringde du senast på snabbuppringning 2?
Använder mig inte av snabbuppringen.

Vad står det på dina påminnelser?
Någon som är så cool som jag behöver inte påminnelser.

Har du dolt nummer?
Om jag väljer att ställa in det, ja. Annars inte.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback