We'll be rocking 'til the sun goes down.

God morgon alla läsare. Heh.
Jag har precis gått upp ur sängen efter en sömnlös morgon. Jag har drömt två mardrömmar inom loppet av några timmar och blivit väckt av att mobilen ringde tidigt imorse. Jag har alltså somnat, vaknat, legat och vridit mig, somnat, vaknat.. Ja, ni fattar. HELA morgonen. Jag har sovit ordentligt i ynka fyra timmar och gårdagens huvudvärk är fortfarande ett bittert faktum. Yäss.
Dessutom kan jag knappt andas ur näsan, jag är hes och halsen ömmar. Hmm, jag anar en förkylning (igen..).

Men, om några timmar är det tänkt att jag och Linus drar upp till buss 644 för att hämta upp min bästaste Avin och bästaste Jojjo. Och ytterligare någon timme senare ska resten av folket anlände för att fira att min karl har fyllt myndig. Hell yeah.

Och något helt jävla sjukt och roligt och galet och fantastiskt och underbart är att; Den 10:e juni, klockan 13.00 springer jag ut som en av Brommas studenter! GAH!


Crap
Crap from: Yster

haha det ska jag skriva upp! :D

2007-08-25 @ 15:59:26
Crap from: Jässi.

STUDENTEN!? :D
Så jävla ÄG.


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback