Friday | Man menar ju att julen, den är till för dom små.

Jag börjar få en jävla massa julkänslor. Det var på tiden.
Igår pyntade Linus och jag granen här hemma i Vällingby och slog in några paket och idag har vi köpt dem sista klapparna, slagit in dem och lyssnat på julmusik. Dessutom hade vi julavslutning idag, och någon mesig frost ligger på marken. Det är i alla fall vitt ute. Det kunde alltså ha varit värre.
Jag måste faktiskt erkänna att det kändes sorgligt att sitta på sitt livs sista julavslutning idag. Det var nästan så att tårarna började rinna. Och jag kom att tänka på studenten, som inte ligger mer än ett halvår bort. JAG KOMMER GRÅTA MIG RÖDÖGD! Inte för att jag kommer sakna min klass, eller alla prov och läxor eller lärare (eller jo, en), utan för att det kommer vara slutet på en lå(ååå)ng period i mitt liv. Större delen av mitt liv har varit skolan. Och snart är det no more. Herregud.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback