Fucking christmas.

Jag sitter här och försöker förstå att julen är över (jag räknar inte annandagen som någon speciell dag). Nu är det ett helt fucking år kvar tills nästa gång. Herrejävlar, vad tiden bara försvinner.

Julafton i år var annorlunda på flera sätt. Dagen inleddes som vanligt med jullunch hos farmor, med hela släkten på pappas sida. Och det var verkligen HELA släkten. För första gången på säkert 5-6 år, var alla samlade. Jag träffade min 33 bast gamla kusin för första gången sedan jag var liten (typ) och hans femåriga dotter, for the first time. Maten smakade precis som den brukar och Kalle Anka var också precis som den brukar. Jag lyckades se båda mina favoriter; tomteverkstaden och Kalle Ankas husvagnssemster. För mig är det en bragd, med tanke på att varken jag eller min tjugosex år gamla bror, aldrig har sett hela Kalle Anka på julafton. Vi har alltid åkt hem mitt i, för att hinna hem innan vi ska iväg till mormor.

Vid fyra var vi hemma igen, och då var det dags för julklappsutdelningen. Jimmy (min bror) fick agera provisorisk tomte. Jag fick bara saker som jag verkligen behöver; ansiktstvätt och kräm, underkläder, vantar, "duschboll", choklad, pengar... Jag kommer inte ihåg allt. Jävligt nöjd är jag dock.
Därefter bar det iväg till mormor, där mammas släktingar väntade. I år var dock inte alla med, eftersom min kusins familj firar hos oss vartannat år.
Maten var helt jävla utsökt. Mormors julmat är den bästa. Jag åt mig spyfärdig. Fyfan. Det var trevligt och jag fick en massa pengar i julklapp. Hell yeah. Många timmar och tusentals kalorier senare traskade vi hem. Hemma åt vi choklad och tittade på TV.

Runt kvart över nio kom äntligen älsklingen hit, med en massa klappar. Han var min tomte.
Jag fick massa underkläder och en hel ask med duschcremer, body lotions och sådana härliga saker. Han vet precis vad jag vill ha, min karl. Av Linus föräldrar fick jag en megastor och lyxig "green tea relaxing bubbelbath". Jag är helnöjd. Och det var Linus också. Vi myste och åt massa choklad och det var underbart. Jag hade saknat honom helt vansinnigt mycket och sovit en natt utan honom, vilket inte har hänt dem senaste månaderna. Så det ägde att få vara nära honom igen.
Vi tittade på TV och myste i sängen tills jag somnade på hans axel.

Tack älskling, för att du gjorde min jul helt perfekt.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback