Sunday | Årets pepparkaksbak.

Det var vansinnigt skönt att sova ut på söndagen och veta att ingenting behövdes göras under dagen. Linus och jag segade runt hela dagen, myste i soffan och tittade på TV. Precis vad jag behövde.
På kvällskvisten var det dags för det årliga pepparkaksbaket. Så jävla mysigt. Jag minns precis förra julen, Linus och jag hade precis blivit tillsammans och vi firade en månad precis i dagarna kring jul. Och precis som i år bakade vi pepparkakor till hög-hög julmusik. Det var så nykärt och magiskt och underbart. Vi gjorde ett jättestort pepparkakshjärta som vi skrev våra namn på. Jag kan knappt förstå att det är ett helt år sedan. Det känns ju som om det var igår. SJUKT(!).
Årets pepparkaksbak blev också jättemysigt och vi gjorde ett jättestort namn-kärleks-hjärta i år igen. Och Linus lillebror gjorde en, precis likadan som förra året, Saab 900i. Traditioner är verkligen min grej.

image222

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback