Wednesday | I'm so much better than you.

Efter plugget i onsdags åkte Linus och jag till Vällingby, för att käka middag i Vällingehus och för att jag skulle försöka kirra två av mina återstående julklappar. Det blev två asbra klappar och jag blev fett nöjd över mina inköp. Fast det suger att jag knappt har några cash. Julen tar livet av min ekonomi. Jag har tre julklappar kvar, eller snarare två & en halv. Linus är klar till hälften. GE MIG CASH!
Linus bjöd mig på en mysig och utsökt middag och vi nästan rullade därifrån.
Under kvällen hjälpte jag Linus att plugga och så pluggade jag själv till Etik&Moralprovet som vi hade idag (torsdag). VemFAN lägger in ett prov dagen innan avslutningen? Fyfan. Det gick i allafall jävligt bra och jag hoppas på ett MVG. Då har jag fått MVG i samtliga delar av religion A. Och i allt vi hittills har gjort i historia B. Allt med samma lärare. Han måste tro att jag sliter häcken av mig varje kväll. Jag är förjävla bra.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback