You have to give to take.

Just nu känner jag mig förjävla duktig.
Jag har under eftermiddagen lyckats skriva samtliga delar som krävs för att få minst godkänt i delen Romantiken i svenska B. Och jag känner mig fett nöjd med allting också. Det kan inte bli bättre.
Under dagen fick jag även resultatet på min historiska jämförelse av barnarbetet i Sverige och Kina, vilket blev ett MVG. Det stod bara en massa positiva saker och jag blev minst sagt smickrad och överlycklig. Fyfan, vad jag äger.

Dagen har alltså varit en bra dag.
Jag vaknade utvilad (!) imorse efter almost nio timmarssömn. Det var verkligen vad min kropp och psyke behövde. Dem senaste dygnen har jag sovit max fem timmar per natt och min hälsa har varit därefter. Morgonen började bra.
Efter skoldagens slut satte jag mig i datasalen för att vänta på Linus och för att passa på att skriva på en av alla svenskinlämningar. Jag skrev äntligen färdigt min diktanalys.
Två timmar senare drog sig jag, Linus och Gomes till tuben och på vägen diskuterade vi mat och min mage skrek. Älsklingen och jag hoppade av vid Odenplan och beslutade oss för att inta lite föda på Burger King. Aldrig har mat smakat så gott. Därefter satte vi oss på bussen hem till landet och sedan dess har jag skrivit klart varenda liten inlämning. Hell yäss.

Nu ska vi slänga oss i soffan och glo på TV. Sedan har jag blivit lovad en mysig dusch innan vi går och lägger oss.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback