Envis förkylning, överdosering av kärlek - en helt vanligt alla hjärtans dag?

Jag sitter fortfarande hemma plågandes med den här förbannade förkylningen och nu, när älsklingen har lämnat mig, är den mitt enda sällskap. Rädda mig.

Mitt välmående går upp och ner som en berg&dalbana - ena sekunden kan jag knappt andas och hostar som en idiot och andra kan jag känna mig.. bra är väl att ta i, men i alla fall helt okey. Jag får väl hoppas att det innebär att jag är på bättringsvägen.
Idag har jag umgåtts med min kära mor. Vi har besökt Vällingby centrum och ätit middag tillsammans.. vilket innebär att jag spenderat mer tid med henne bara under dagen, än jag gjort på flera månader. Skönt var det hursomhelst.
Träffade Avin gjorde jag också en snabbis, för att ge henne en liten Alla hjärtans dag - gift. Och det var sjukt härligt att se henne bli så glad. Sötnos.
När Linus slutat skolan mötte jag honom och vi köpte, dagen till ära, våran glass - Ben and Jerrys. Och resten av kvällen har vi spenderat i min säng.

Idag har jag och älskligen, på tal om ingenting, känt varandra i 365 dagar och varit tillsammans 90 utav dem.
I'm fucking high.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback