I'm living in a dream.

Dagens tredje inlägg, personligt rekord. Men jag har tid över igen. Massaaa tiiiid...
Nåväl, sedan sist har jag bara myst med älskligen Och jag mådde mycket bättre sekunden han klev in genom dörrarna.
Jag har alltså kommit på den bästa medicinen mot förkylning - en sanslöst fin pojkvän, choklad och massa kärlek. Så nu ska du se att jag snart är back on track igen!
Och jag måste även ge mig själv lite beröm, jag har mot all förmodan gjort det där skolarbetet jag pratade om. Fan vad jag är bra.

Jag blir nog hemma från skolan imorgon också.. vilket är skönt men ångest för mig. Jag har ingenting att göra! Men det är trots allt Alla hjärtans dag imorgon och det är inte helt fel. Vad jag och älsklingen ska göra, vet jag inte, men det blir troligtvis en massa mys. Vi har förövrigt känt varandra i exakt ett år imorgon. Sweet.

Vill också tillägga att favorterna Avin, Carro, Linda och Mickis ÄGER.
You make me smile.
.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback