Lite tid över.

Och så var jag tillbaka igen.
Jag måste dock erkänna att jag inte varit så produktiv (ÄN!) som jag skrev i det föregående inlägget, utan jag har mest.. existerat. Well, jag har sett ytterligare ett avsnitt av (den-patetiska-men-så-himla-braiga-tv-serien-Våra bästa år) och jag har duschat.
Jag hade som sagt tänkt skänka skolarbetet lite av min tid, men för tillfället har jag varken lust eller ork och har därför lite tid över.
Och därför tänkte jag publicera en oseriös och onödig lista, men hey.. lite rolig är den.

10 favoriter:
Färg:
Grå och mörkblå
Mat: Allt onyttigt man kan tänka sig
Band: Kan inte favorisera något
Film: Dagboken är one of them
Bok: Läser inte
Sport: Hey, jag suger på det
Årstid: Sommar och soooool
Veckodag: Fredag/Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällar

9 för tillfället:
Humör: Trött och sjuk
Smak: ?
Kläder: Mjukisbyxor, stickad tröja och gosiga tofflor
Bakgrund: -
Nagellack: Svagt svagt rosa
Tid: 14.28
Omgivning: Musik (Three Days Grace - I hate everything about you - me like)
Irritationsobjekt: Förkylning och kyla. Fuck.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Emma
Screen name: ?
Husdjur: Hund
Piercing: I öronen
Förälskelse: Haha, I had two
Musik: Ingen aning
Bil: Godisbil?
Kyss: -

7 senaste:
Cigarett
: Röker inte
Mat: Frukost?
Dryck: Vatten
Biltur: I söndags
Kyss: Igår
Spelad låt: Se tidigare fråga
TV-program: Våra bästa år

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Hmm..?
Brutit mot lagen: Det har väl alla
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: I badkar?
Varit med på TV: Nope
Kysst någon du inte känner: Yes.

5 nej tack:

Kläder: Hmm
Mat: Potatisbullar
Musik: Dansband
Dryck: Rött vin
Personlighetsdrag:

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Umgicks med Mickis + tyckte synd om mig
Du kan höra just nu: Music
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna och pojkvännen
Du gör när du har tråkigt: Sitter här

3 personer:
Du kan berätta allt för: Carro, Avin och Linus
Du tycker om: Alot of persons and things
Du inte gillar: ^^

2 val:

Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att det går fort tills sommarlovet!

ENJOY!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback