Oseriöst.

Jag har kommit på, såhär på morgonkvisten, att jag måste vara universums mest rastlösa människa.
Jag är liksom oseriöst rastlös och får nästintill panik när jag inte har någonting att göra.
Ett exempel, jag är hemma och är sjuk med feber and shit och klockan är inte ens tolv och jag har redan hunnit kolla på den mest patetiska tv-serien (som jag skäms över att säga, att jag typ.. adore) Våra bästa år, jag har målat naglarna OCH färgat ögonfransarna. Och snart har jag dessutom även bloggat. Hallå? Det är sjukt. Men är man produktiv så är man.
Och när jag ändå är på G, har jag även tänkt göra lite skolarbete och sedan mysa med min oseriöst underbara pojkvän, som ska komma och ta hand om mig lite senare idag.
Men först och främst måste jag faktiskt vila och utrota den här förbannade förkylningen.
Önska mig lycka till.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback