Sail away with me, honey.

Jag måste bara börja det här inlägget med ett stort "haha". Lyssnar på en "sommarlåt" som en kär vän skickade till mig alldeles nyss, men herre jävlar. Får det här kallas musik? Byz - Sommaren är här. Nej tack. Haha.

Nåväl, jag har varit hemma från skolan idag också, men var där på ett snabbt besök. Kramade lite på Avin, lämnade papper, hämtade böcker och pussade på Linus. Inte så illa jobbat på en kvart.
När jag kom hem från den lilla visiten kollade jag på tv och slappade framför datorn.
Rastlös som jag är traskade jag lite senare upp till centrum och köpte mig en tidning, bara för att ha något att fördriva tiden med. Linus slutade alldeles lägligt så jag fick pussa på honom lite till innan han åkte hem.
När jag återvänt hem vilade jag och läste min härliga och nyinköpta Cosmo.
När bror min kom hem (eller han bor ju inte här längre, men whatever) så räddade han min kväll. Han hade tagit med sig en film, Pan's labyrint. Tokigt bra och speciell film. Se den!
Sedan har jag inte gjort så mycket met. Förberett lite inför morgondagen då jag ska tillbaka till skolan.
Wuppie? Nooo...
Men det är ju trots allt FREEEEEEEDAG. Friday I'm in love!

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback