You are my endless happiness.

Hej alla glada!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men sanningen är att jag inte har haft tid. Jag har dock tänkt tanken flera gånger under veckan, men det har som till synes inte blivit av. Förrän NU.

Veckan har bestått, som vanligt, utav en massa älskling. Jag har även hunnit med en mysfika med Avin och Tanya och en fika med Carro. Bangar inte.
Och det har äntligen äntligen ÄNTLIGEN blivit sportlov. Jag är lycklig.
Lovet inleddes med en heldag (och natt) tillsammans med min Avin. Vi gick runt på stan och shoppade loss, eller jag gjorde snarare.. Jag hittade ett par (efterlängtade!) svarta byxor, en röd (skitsöt!) top och två par örhängen (!?) Det var år och dar sedan jag köpte ett par örhängen, men både jag och Avin har fått något ryck och bara går runt och letar snygga örhängen. Och mina är ursnygga så jag är fett nöjd. Det blev en (efterlängtad!) middag på Pizza Hut och pizza kan inte smaka bättre än efter en heldag på stan. Matta och belåtna (och hysteriskt skrattiga och trötta) satte vi oss på tunnelbanan hem mot Vällingby.  Där inhandlades popcorn och hyrdes film. Resten av kvällen jäste vi i sängen och bara umgicks. Framåt småtimmarna mådde jag dock helt sepedåligt och det visade sig att jag hade feber (!?) så vi somnade ganska tidigt.

Morgonen därpå vaknade jag, mot alla odds relativt pigg (utan feber). Jag och favoriten åt en msyig frukost och sedan gjorde vi oss i ordning. Runt halv ett någon gång gick vi ner till frisören och Avin tog hål i örat (jag säger ju att vi fått örhängeshysteri.. hmm) och därefter satte vi oss på tuben. I Abrahamsberg lämnade hon mig och jag fortsatte ut till Linus och älskade landet. Efter en sisådär två timmar kunde jag kliva in genom dörren med stelfrusna händer och fötter. Och OM det var härligt att slänga sig i en varm famn då. (Jag är helt lycklig och helt tokkär. Bara så du vet.)
Efter en god middag och massa mys åkte vi till Niklas för att ha myskväll med honom, Carro, Lina och Tobbe. Med melodifestivalen, chips, läsk (Tobbes) chokladkaka, sällskapsspel och Twister kan man inte ha tråkigt. Och det hade vi inte heller. Vi körde nästan Twister i typ 4 timmar konstant och jävlar vad ont i kroppen man hade dagen efter, men fan vad roligt det var. (även om jag typ.. sög) Trötta men nöjda sade vi hejdå till dem andra, åkte hem och somnade som två stockar vid tre. 

Hela söndagen bara försvann och vi fick inte så mycket gjort kanske. Efter en totalt bortslappad dag somnade jag i soffan till båda filmerna.  Någon gång efter det gick vi och lade oss och mös tills vi somnade. (JA TACK)

Idag var det dags för mig att åka hem, så vi gick upp tidigt för att vara oss. Vi (eller älsklingen) gjorde omelett till frukost, sedan mös vi till Våra bästa år, duschade och åkte upp till bussen. Där pussades vi hejdå (för att inte ses på tre hela dygn, det längsta vi har varit ifrån varandra helt och hållet.. jag bangar, men sånt är livet.) Nåväl, när jag kom hem åt jag middag och sedan dess har jag inte gjort så mycket.
Kollat efter en ny mobil som jag troligtvis ska få, då min börjar bli rätt sliten och dessutom har en spräckt yttre display efter helgen. Den är rosa och vit och ASSNYGG. Yay.

Imorgon väntar en heldag med min älskade Carro. Det blir stan med fikamys och kanske myskväll sedan.
Och på onsdag blir det massa umgänge med Avin och troligtvis myskväll med henne och Linda.

Ibland är livet bara för hääääääääärligt. Med helt galet söta vänner varav fyra bästa (som är vääärldens bästa) en galet underbar pojkvän och ett allmänt behagligt liv, kan det ju inte bli bättre.
Jag älskar er!

Sportlov sportlov heeela daaaan...
PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback