You make me smile.

Jag har tänkt på en sak. Jag börjar alltid mina inlägg med samma sak. Antingen en liten kommentar om någonsing eller typ "helgen som gått, veckan som gått..". Jag är fan dålig. Eller så är det bara min fantasi som sviker mig. Jag tror på det sistnämnda.
Jag hade då tänkt att variera mig och inleda bloggen med någon annan fras, men jag kommer inte på något så nu får stå ut.

I fredags var vi på Cosmonova med skolan och såg en otroligt tråkig film. Jag har alltid tyckt att Comsmonova är ganska ballt, men min uppfattning ändrades radikalt efter detta lilla besök. To bad.
Vi fick i alla fall sluta redan vid tolv och det var ju inte helt fel en fredag sådär. Avin och jag tog en mysig fika i stan och pratade skit. Alltid lika underbart tycker jag. När vi var klara stressade jag hem för att ta vara på mina två enda lediga timmar under hela helgen. Och jag pluggade. Ibland är jag ta mig tusan duktig. Sedan packade jag inför helgen och åkte och mötte Avin i Brommaplan. Vi tog ett snabbt besök på Donken och kastade sedan i oss maten på bussen ut mot Sumpan.  Där mötte vi Carro för våran lilla bowlingkväll. Okeey, jag ägde dem inte. Men jag var bra nära.. typ. Carro utklassade både mig och Avin totalt, men inte så konstigt med hennes teknik och snurrar. Jag vann dock över Avin, med knapp marginal. Nåja, trevligt var det i alla fall. Och Carro hittade ju rägg också. Haha eller det var snarae han som fick upp ögonen för henne. Vi tyckte bara han var äcklig. "Hej-jag-är-fyrtiofem-och-spanar-på-tjejer-i-18årsåldern. Hur äcklig får man bli? Usch. Vi döpte honom dock till bowling-rägg.

När vi avlägsnat oss en timme senare sade jag hejdå till mina kära flickor och mötte Linus. Vi åkte hem till honom och mös framför tv:n hela kvällen. I'm in heaven.

På lördagen gjorde vi ungefär det vi brukar göra - ingenting. Men det är alltid lika mysigt. På kvällen åkte till till Lina och kollade på Melodifestivalen med henne och Tobbe. Jag tyckte det fanns några ganska bra låtar med denna omgång. Tyvärr tyckte jag inte Tommy NIlsson var någon höjdare. Men hey, alla kan inte tycka som jag. Vi kollade på skräckfilm, Texas Chainsaw Massacre och sedan sade jag och Linus god natt och åkte hem. Vi poppade popcorn och kollade lite på tv innan vi gick och lade oss.

I söndags åkte jag bara hem från älsklingen, men tog en fika med Mickis på kvällen. Myspys.

Idag har det varit skola och jag är trött som aldrig förr. Det är sjukt. MEn jag är riktigt stolt över mig själv.
Jag hade starka funderingar på att skolka första lektionen imorse, men jag gjorde det inte! Jag genomled den där jävla franskan. Jag är typ bäst.
Efter skolan pussade jag lite på Linus innan vi begav oss hem åt varsitt håll. När jag kom hem pluggade jag järnet i någon timme och sedan hamnade jag här. Och jag har tappat allt var ork heter.
Jag tror jag behöver sol.. och värme!

Puss & suck.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback