2007

Först kanske man ska säga Gott Nytt År! För nu är år 2006 över. Det var ett bra år, med många fina stunder. Och nu har vi nått fram till 2007, som jag hoppas blir ett minst lika bra år.

I lördags sprang jag och Linus runt på stan i jakt efter nyårkläder till mig. Jag hittade inte det jag ville ha, men det blev en grå klänning till slut i alla fall. När vi skjilts åt åkte jag ut till Abrahamsberg och mötte upp Avin. Vi åkte ut till Vällingby, åt middag i Vällingehus och gick sedan hem till mig. Kvällen bestod av filmtittande, mysprat och skratt.

På söndagsmorgonen (nyåraftonsmorgon ^^) vaknade jag runt 11 och gick upp och gjorde frukost. Sedan väckte jag Avin och vi åt. Avin åkte därefter hem till sig för att göra sig i ordning och packa sina saker och jag fixade mig och vid 12.30 kom Linda. Jag packade jag med och sedan åkte vi och mötte upp Avin. Vi började resan ut till älsklingen och vid 16.00 någongång var vi framme.
Där hemma lagade vi tacos och mös. Lite tv-tittande hann vi också med tills det var dags att göra sig i ordning inför kvällen. En timme senare var alla fyra partyfina som få och vi åkte iväg.
Kvällen spenderades ute på Ljusterö, där Carros pojkvän Kalle med fler fixat fest. Kvällen var väldigt rolig och lyckad. Vi alla drack nog lite för mycket, med är det nyår så är det.
Tack till Linus älskling, Avin, Carro och Linda. Ni gjorde min kväll!

Dagen efter vaknade alla sent och ingen av oss mådde särskilt bra skulle jag tro. Vi åt i alla fall frukost och tittade på tv. Runt 14.00 - 15.00 skjutsade vi Avin och Linda till bussen som skulle hem.
Jag och Linus åkte sedan ner till ICA för att köpa tilltugg till kvällen. As usual.
När vi kom hem mös vi och tog det lugnt. Åt middag och tog en mycket efterlängtad dusch.
Hela kvällen låg vi i soffan och kollade på film. Alltid lika underbart mysigt!

Idag vaknade vi sent som vanligt. Vi mös, åt frukost och mös lite till. Sedan packade jag och vi stressade upp till bussen. Där sade vi hejdå och jag åkte hem.
Det var min början på det nya året.
Hoppas alla får ett lika bra år som jag tänker ha!
PUSS!

Crap
Crap from: Linda

jag mådde skiitbra morgonen efter ! ni var ju sega å gick upp nästan två timmar efter mig!!

2007-01-03 @ 14:46:55
Crap from: Jessi

haha ääh du mådde inge bra när vi kom hem, så däää så :D haha

2007-01-04 @ 12:14:58
Crap from: Linus

anledningen till att vi gick upp två timmar senare var ju inte att vi mådde dåligt ;)

2007-01-04 @ 14:23:17
Crap from: Anonym

haha vad är det du säger älskling? ;)

2007-01-04 @ 18:06:40

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback