Cafémys.

Hejsan!

Fick sluta lite tidigare idag och bara en sådan sak kan få mig lite gladare. Så efter skolan fördrev Avin och jag lite tid genom att traska runt lite i Vällingby. Vi sprang på Hermon och Maja (och Majas pojkvän) också. Så pratade lite med dem. Var trevligt eftersom det var väldigt längesedan jag träffade båda. En stund senare kom Carro också, så vi sade hejdå till dem andra och jag, Avin och Carro tog tunnelbanan in till stan. Avin åkte till sin kurdiska och jag och Carro bänkade oss i St: Eriksplan på vårt stammisfik.
Där satt vi i 3-4 timmar och pratade oavbrutet om typ allting. Det var sjukt mysigt och välbebehövt, då det bara är Carro som förstår vissa saker.
Vad skulle jag göra utan dig? Tack!
Efter fikan åkte vi till Vällingby där vi sade hejdå.
Sedan dess har jag bara segat här hemma.

PUSS!

Crap
Crap from: Carro

tack själv!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback