En helt vanlig helg.

Och så var söndagsångesten här igen. Imorgon är det skola igen och helgen har, som alltid, gått alldeles för fort. Me don't like.
Helgen som gått har i alla fall varit mysig.

Den började med att efter skolan i fredags gick Linus och jag hem hit för att hämta min packning. Vi (han) fastnade dock en stund framför tv:n också.  Efter ett tag kom vi i alla fall iväg och vi åkte direkt ut till honom där vi lagade tacos till middag. Därefter följde en massa mys och tv-tittande. Och så får jag inte glömma, tv-spels spelande. Jag typ.. äger. Linus hade inte en chans mot mig, som är ett självutnämnt proffs på fotbollsspel. Eller ja, det är i alla fall det jag önskar jag var.
Linus spöade mig totalt och jag gjorde inte ett enda mål, om man inte räknar med mitt oerhört snygga självmål. Nåja, att vinna är inte allt och roligt var det.
När vi fått nog av spelandet satte vi på en film, som jag dock somnade till. Så runt 01.00 gick vi och lade oss. Vi somnade dock inte förrän typ 2-3 timmar senare. Vi låg och pratade om allt möjligt. Det sista jag kommer ihåg innan jag somnade var, flygplan med deltaformade vingar. Ja, vi var ganska trötta. Mysigt var det hursomhelst.

I lördags vaknade vi sent som vanligt, åt frukost vid 13.00 och gick och lade oss igen. Inte förrän vid 16.00 kom vi ur sängen och då var det bråttom. Vi skulle på typ en timme hinna ducha, packa och jag skulle festsminka mig. Vi lyckades dock ganska bra, men kom in till stan ganska sent. Vi stressade ut till Abrahamsberg där vi köpte mat och läsk. Stressade sedan vidare förbi Avan för att hämta nyckeln hem till Avin. Där hemma slängde vi i oss maten och stressade ytterligare lite till. Vi lyckades komma ut till vällingby vid 20.30, några timmar för sent. Där mötte vi upp Jojjo och sedan tog vi bussen. Men den enda bussen som gick just då tog oss bara halvvägs så vi tvingades gå. Till slut nådde vi vårt mål och vi mölte Avin som redan var på plats. Resten av kvällen spenderas med att dansa och fira Linda. Kvällen var dock ganska seg och vi åkte hem tidigt.
Resten av kvällen ägnades åt mysprat med Avin opch Linus. Sedan somnade jag i samma säng som både bästa vännen och pojkvännen. Kan det bli mycket bättre?

Imorse kom vi inte upp förrän runt 15.00. Då lämnade Avin oss och jag och älskling fixade oss, packade och gick iväg för att få mat i våra tomma magar. Donken var det självklara och det har nog aldrig varit godare än idag. Efter vår frukost/lunch/middag skiljdes vi åt och tog en varsin tunnelbana hem.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och försöka komma någonvart för en gångs skull. Önska mig lycka till.

Jag saknar dig, älskling!
PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback