Enjoy.

Jag tror jag kommer frysa ihjäl snart. Och det är varken minusgrader eller snö ute. Men usch. Burr.

Gårdagen var mysig, trots skolan. Men dagen var kort och avslutades med veckans idrottslektion. Hör och häpna. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Och jag deltog till och med. Det är ett mirakel. Jag vet.
Efter skolan satte jag och Avin igång med projekt hitta-18årspresent-till-Linda. Det var inget lätt projekt, då vi varken hade de bästa förutsättningarna eller ideerna. Efter mycekt om och men och velande hit och dit hittade vi dock en present som fick duga. (Den inte bara dög, den var "såå Linda")
Därefter sade vi hejdå och jag gick hem och skrev på mitt samhällsarbete (dagens andra mirakel ^^) och en stund senare gick jag och mötte Linus. Vi kollade på tv och gjorde mest ingenting. En och en halvtimme senare masade vi oss upp till Vällingby, jag för att fika med Jojjo och han för att åka hem.
Någon fika blev det dock inte för min och Jojjos del, utan det blev middag istället. Vällingehus fick det bli och vi avnjöt en riktigt god kycklig. Efteråt tog vi en snabb shoppingrunda på HM och jag hängde undan en tröja (som jag köpte idag!) och därefter suktade Donken. Det blev en varsin glass (vi är tjocka, jag vet) och efter en massa mysprat skjildes vi åt.
När jag kom hem, fortsatte jag med arbetet och jag lyckades bli nästan-nästan-färdig. Grattis till mig.
Nöjd och glad hoppade jag i säng runt halv 11 och somnade som en stock.

Imorse vaknade jag runt sju och det var längesen jag var så trött. Lyckades dock komma iväög till skolan till slut och dagen passerade fort. (Vi hade dock en lång och lite halvseg lunch, menmen.) Avin och jag skolkade sista lektionen för att göra annan nytta istället: Köpa rengöringsprylar till ansiktet och prova kläder. Och skriva vår engelskaredovisning förstås.
En kvart efter att vi anlänt hem till mig kom födelsedagsbarnet Linda förbi dagen till ära. Hon fick sin present och vi pratade, lyssnade på musik och skrattade. Och mot alla odds, blev jag och Avin dessutom färdiga med redovisningen. Yay.
Sedan begav vi oss upp till centrum, Avin stressade till tunnelbanan och jag och Linda gick och köpte min tröja. Yay igen. Följde därefter henne till tunnelbanan och sade hejdå.
GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN HJÄRTAT: DU ÄGER.

När jag kom hem hade jag och Carro ett mycket givande deppsamtal på msn (som vi inte avslutat än) och både hon och jag fick avreagera oss lite. Tack för att du finns.
Jag har även lyckats bli totalt förvirrad inför mitt historieprov som äger rum på måndag. Heey, jag kommer få IG. Nåväl, man kan ju inte vara bäst på allt.

(Och eftersom varken jag eller Carro är på toppenhumör idag, så har en depplåt introducerats dagen till ära. Kent -Chans. Enjoy.)

PUSS!


Crap
Crap from: Carro

Tack själv


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback