Hold on tight when we fall into the night.

Och så var det bara tre ynka jävla dagar kvar av årets jullov. Fyfan, vilken ångest jag har.

Igår vaknade jag tidigt och åt frukost framför tv:n, duschade och sminkade mig på mindre än två timmar. Det är bra jobbat för att vara mig. När jag var ready to go, åkte jag bort till Abrahamsberg där Avin hoppade på. I St Eriksplan klev vi av och gick till stammisfiket där vi placerade oss med te, läsk, blåbärspaj och macka. Vi pratade om allt ifrån minnen till framtiden och det var väldigt mysigt. Mycket skratt blev det också.
Några bortpratade timmar senare skiljdes vi åt, hon för att fika en gång till och jag för att åka hemåt.
När jag kom hem gjorde jag ungefär absolut ingenting.

Och detsamma gäller för dagen. Det är första dagen på lovet jag jag gjort ingenting på och det är ganska skönt. Det var dock tänkt att jag skulle ta itu med lite plugg, men jag lyckas skjuta fram det ännu mer.
För i mitt huvud är det fortfarande ungefär två veckor kvar av lovet. Jag hinner helt enkelt inte med.

Imorgon är det fredag i alla fall och jag har längtat. För imorgon ska jag åka ut till älsklingen och stanna hela helgen.
På förmiddagen ska jag, Avin och Linda dock träffa Johan och göra ett försenat klappbyte. Vad vi mer hittar på vet jag inte. 
Och jag och Linus ska även gå på bio imorgon. Mys mys mys!

Hmm, jag känner att jag måste hinna köpa nya kläder och färga håret också innan skolan börjar. Frågan är bara när jag ska hinna. Hmm.

PUSS!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback