I'm crazy about you.

Och första skoldagen har passerat. Att komma tillbaka till helvetet vad ju inte direkt efterlängtat och dagen har varit den tråkigaste på länge. Fort gick den dock, men jag skulle göra vad som helst för att få några dagar extra ledigt.

Lovets sista helg kunde i alla fall inte ha blivit bättre. I fredags träffade jag och Avin som tidigare nämnts, Johan. Även Linus anslöt sig till vårt sällskap. Vi gjorde typ ingenting, gick runt på stan och satt på Donken för att fördriva tid.  Efter ett tag skiljdes vi åt och Johan och Avin åkte hem och jag och Linus begav oss till bion. Vi köpte popcorn och läsk och sedan väntade två timmars biomys. Vi såg The Holiday och jag tycker det var en riktigt underbar film. Och att jag såg den med älsklingen gjorde ju inte saken sämre.
Efteråt åkte vi ut till honom där ännu mer film och mys väntade. Och så har hela helgen sett ut.
Du är det bästa som finns, älskling.

Och sen var lovet alltså slut. Och skolan började.
Efter skolan blev det i alla fall desto trevligare. Jag, Linus och Gomes åkte in till stan för att uträtta några ärenden. Jag var bland annat på jakt efter en 18-års present till  min kära Linda som blir vuxen (?!) nu på onsdag. Letande gick inte som jag tänkt mig, utan vi gav upp redan efter en affär. Men tur att jag har morgondagen på mig i alla fall. Annars vore det ju lite.. hmm.. panik.
Vi vilade fötterna på donken där pojkarna drack en varsin mjölkskak. Vi snackade och skrattade bort någon timme, innan det var dags för dem att gå sin vanliga runda. Jag har fått stå ut med att kolla på allt ifrån mobiltelefoner och datorspel till sladdar och gud vet vad. Ibland är jag glad att jag är tjej. När de fått sitt lystmäte av elektronik sade jag hejdå till älsklingen och Gomes och alla åkte hem åt varsitt håll.
Sedan hamnade jag här, där jag försökt skriva lite på ett arbete som snart ska vara inlämnat. Jag lyckades plita ner typ.. 3 meningar. Jag suger ibland, jag vet.

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback