I'm happy.

Här sitter jag nu, med pluggångest, trötta ögon och nymålade naglar. En ganska så ordinary tisdagskväll alltså. (förutom det där med naglarna så är det som vilken annan kväll också. i alla fall under veckorna)
Jag behöver verkligen plugga, men jag har ingen ork och absolut ingen motivation. Det typ.. suger.

Igår var det skola, as usual och skoldagen slutade vid halv tre. Då gick jag och min älskade Linus hem hit och gjorde mest ingenting. Jag pluggade (försökte i alla fall) vi tittade på tv och hade det mysigt som vanligt.

Dagen i dag har ungefär sett likadan ut. Skola och sen mys med älskling. Och en massa försök till att plugga också. (Imorgon ska jag ta mig tusan lyckas!)

Längtar till helgen gör jag också. På fredag blir det en efterlängtad fika med min kära Carro och sen en massa mys med Linus såklart.
Jag är typ hög av lycka.

PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback