Jag äger dig.

Hi.
Äntligen börjar det dra sig mot helg. Bara två dagar kvar nu och jag kan knappt bärga mig. Det är bara under helgerna jag lever, typ.
Well, dagen har gått fort som vanligt. Efter skolan gick jag och Avin hem hit och en stund senare anslöt sig även älskligen. Vi gjorde det vi brukar göra, segade framför tv:n. Jag och Linus har lärt oss hela tv-tablån under eftermiddagarna och jag kan citera Avin: "Ni kan ju förfan hela skiten.". Haha. Usch vilka tv-nördar vi är älskling!
Avin övergav oss sedan och jag och Linus åt mat och fortsatte mysa framför tv:n. Ända tills han lämnade mig och åkte hem.
Och älskling! Jag älskar dig!
För älskling
jag vet och jag känner det med varenda
millimeter av min kropp
att det är dig jag vill leva med
Jag vill dela min framtid med dig

Och imorgon ska jag träffa Linda efter skolan. Ska bli riktigt roligt.
Och på fredag blir det bowling med tjejerna! Jag kommer äga er, flickor! Hah!
Och slutligen ska jag nog till älsklingen och stanna där hela helgen.
Min helg kommer äga. Jag vet att ni är avundsjuka.

PUSS & GOD NATT.


Crap
Crap from: Carro

haha jag suger på bowling :(


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback