Oh happy day.

Tudelu.
Dagen som gått kan sammanfattas like this:
1. Skola och bajs. Alltså ingenting roligt.
2. Pojkvänsmys.
3. Tjejfika.


Så jag är lycklig idag. Har både fått pussa lite på Linus och hunnit ta en efterlängtad mysfika med min käraste Mickis. Me like.
Jag och Mickis tog igen massa prat eftersom vi inte setts på alltför länge. Och så intog vi lite för mycket socker. Like usual. Mysigt var det hur som helst.

Jag kom hem för en liten stund sedan och jag har absolut ingenting att göra. För första gången på typ en evighet har jag ingenting att plugga på, ta igen eller skriva. Så ikväll ska jag alltså bara njuta av att göra just INGENTING.
PUSS!

Förresten, känner att jag måste uppdatera min nedräkning lite. Idag är det 84 dagar kvar tills sommarlov. Jippi!

Crap
Crap from: Okänd ;)

Det heter AS usual och inte like usual.. >:D

2007-01-25 @ 19:49:30
Crap from: Jessi.

NEERD ;)

2007-01-27 @ 20:03:18

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback