You've got the love.

Och så var det söndag, igen. Jag tycker det känns som om det är söndag var och varannan dag nu för tiden.

I fredags efter skolan traskade jag och Avin upp till kära Vällingby. Vi skulle inhandla en massa nödvändigheter inför helgen. Först och främst inhandlades min överaskning till Linus. Jag tycker själv att jag är ganska snäll ibland. Nej. men älskling är värd alla överaskningar som går att få. Jag hittade det jag ville ha och sedan begav vi oss ut på jakt efter en massa smarriga saker att ha till film/tjejkvällen som Avin och jag skulle ha. Det blev frukt och vaniljsås till en fruktsallad och lite chips och dip, såklart. Det är standard. När Linus slutat kom han upp och mötte oss och vi hyrde film innan vi gick hem till mig.
Här hemma gjorde vi ungefär ingenting. Vi åt lite och segade framför tv:n.
När klockan hunnit bli så mycket som halv sju, åkte jag och Avin hem till henne för att hämta hennes pckning och Linus åkte hem till Gomes, för att nörda med några kompisar hela natten.
När jag och Avin var tillbaka i Vällingby en timme senare köte vi mat och gick hem och åt. Vi fixade fruktsallad och mös. Och kollade på film gjorde vi såklart också. Vi såg Dagboken (för mig den sjätte gången) och Click. Men Både hon och jag somnade och såg bara tio minuter av början och slutet. Vi är dåliga.
Sedan låg vi och pratade en stund innan vi sade god natt.

Morgonen därpå vaknade jag tidigt och runt halv tio kom Linus hit. Han gick och lade sig och somnade direkt. Inte konstigt med tanke på att han inte sovit en blund på hela natten. Sötnos.
Jag och Avin fixade frukost och duschade. Sedan begav hon sig hemåt och jag fixade mig och packade. När jag fått liv i älsklingen åt han frukost och sedan åkte vi in till stan. Kollade en snabbis i några affärer innan vi åkte hem till honom. Vi åt middag och sedan, trött som han var, somnade han. Jag fördrev tid i tre timmar, med att läsa en tidning och sitta framför datorn.

När älsklingen vaknat till liv igen var det dags för min överaskning.
Det började med en helkroppsmassagde med massageolja. Snäll som han är, fick jag en jag också.
Sedan tappade vi upp ett bad, hällde i litervis med badolja och badkulor och alla möjliga härligt doftade saker. Det var andra delen av min överaskning. Sedan tände vi ljus i hela badrummet.
Det var ungefär det mysigaste och finaste jag varit med om.

Efter vårt mysiga bad, satte vi på en film och tryckte i oss chips och godis. Båda somnade, så det blev inte mycket filmtittande och vi kröp ner i sängen och somnade istället.

Idag har jag inte gjort mycket. Vi vaknade, åt frukost och duschade. Sedan begav jag mig hemåt. Älsklingen gjorde mig sällskap till Tekniska. Tack! Du är världens bästa!
När jag kom till Vällingby mötte jag Mickis för en snabbfika. Myspys.

Det var min helg det. Jag vet att ni är avundsjuka.
Och imorgon ska jag troligtvis ta en kvällsfika med min söta Carro. Trevlans.
PUSS!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback